Search This Blog

Thursday, October 29, 2009

~kembali....~

~ da lama xupdate blog nie...aku pown mls nk update2 niey...xde mende nk di story-morykn dlm blog niey..neway, tetibe lak aku nk men blog niey...pesal pown aku xtaw... xlme ag nk exm..final exm...pew yg tlh aku lakukan tuk sem niey...em..rase'y xde pape...kuliah pown sllu ponteng...kls pown apath lagi...aku nie suke insaf last minit...skng niey tibe masa tuk aku insaf...tp sempat lagi aku tenok muviee...weeee...insaf kejap jew..pew nk jadi daaa....ntah la...sjk2 masuk "u" niey jadi mls...xcam sekulah dolo2...rajin jek..pesl lak ank pak rahman niey....hurm...ape yg aku perlu lakukan niey...de saseper le tlog aku...hurm...aku perlu berubah!!!!! bukan senang tuk aku capai kejayaan niey!!!! bukan senang tuk aku blajr kat UM nie...niey la KEBANGGAAN famili aku...tp lau aku xberusaha, men2 jew...mesti dorg hampa dgn aku...kan2...sian mak bapak aku...so mulai sekarang aku nk berubah....bukn nk!!!!tp akan berubah!!!!!!ok.......!!!!!!!!~

No comments:

Post a Comment