Search This Blog

Wednesday, July 29, 2009

~benci la....bile kne memilih nie....
~aku xske giler....
~m'yampah la lau dpt laki yg xfhm ngn aku nie...
~skit jiwa klu pk sl org yg ak m'ympah nie....
~sgt m'ympah bile pk org yg wt ak skit jiwa nie...
~tension ble m'genangkn org yg skitkn hati ak....
~aku benci ble kne pilih,pk sl org yg wt ak skit hati+skit jiwa=tension......
~knp aku harus m'milih....
~hurm......susah la lau pilih2 nie....
~lbih ssh dr sokln stpm dulu....
~lbih ssh dr sokln tamadun melayu....
~xske...xske...xske...
~tp....
~ak tetap kne pilih...
~ini sume tuk ms dpn....
~sukar'y tuk ak m'gatakn TIDAK!!!!!
~sukar'y tuk ak melukakn ati dye...
~sukar'y tuk ak tinggalkn dye....
~sukar'y tuk ak lupakan dye...
~sukar'y tuk ak m'geciwakn hrpn'y....
~sukar'y tuk ak b'hadpn dgn'y tuk m'gatakan TIDAK!!!!
~sukar'y tuk ak be'hdpn ngn dye tuk m'ningglkan'y....
~sukar'y tuk ak b'hdpn ngn dye tuk m'lukakn hati'y...
~apakn daya ku....
~ini sj yg mmpu ak lakukan...
~tuk yg t'bek dlm hdp ak & dye....
~apakn daya ku...
~ak hnya insn yg lemah...
~ak hnya insn kerdil di dunia ini...
~ak cme mmpu m'doakn egkau bhgia...
~ak cme mampu berserah..
~ak cme mmpu m'lakukan yg terdaya olehku...
~ak hnye mampu tuk m'gucapkn TERIMA KASIH ats k'sudian kau m'jadi s'bhgin dr hdp aku...
~TERIMA KASIH......

No comments:

Post a Comment